do

Vandaag is de takenapplicatie Do gratis te krijgen tijdens de huidige editie van het AppEvent.

Do. Mooi en makkelijk te gebruiken takenplanner.

Do is ontworpen om een makkelijk te gebruiken, maar tegelijkertijd uitgebreide takenplanner te zijn met een overzichtelijke interface. Het focust op het snel invoeren van taken om je werkproces te versnellen.

Of je het nu gebruikt als een simpele todo/taken lijst of GTD-management tool, Do kan in allebei voorzien.

“Overall, Do lives up to what it claims to be: a simple and useful task management app. With a clean interface and multiple features, you’re sure to be productive using Do.” – AppAdvice, ★★★★

“Do is a definite DO from us.” – ReviewMe

EIGENSCHAPPEN:
✔ Snel Taken toevoegen
Voeg overal taken toe vanuit de app, met je ingestelde prioriteit of datum.

✔ Plan in Projecten
Maak projecten aan en groepeer je taken bij elkaar.

✔ Taken Filters
Filter je taken op context (locatie), tag, prioriteit en vervaldatum.

✔ Aangedreven op SQLite database
Do draait op een krachtige SQLite database, die Do stabiliteit, veiligheid en snelheid geeft.

✔ Maak and wijs Contexten en Tags aan
Maak zelf contexten en tags en voeg ze toe aan je taken.

✔ Stel de Icoon Badge in
Stel de applicatie icoon badge in en laat alle taken, hoge prioriteit, taken van vandaag en vervallen taken zien.

✔ Verander de opkomende tijdsframe
Laat bv. alle taken voor morgen zien, of de volgende 3 dagen, of 30 dagen of alle opkomende taken.

✔ Deel je taken via Twitter en Facebook
Deel je taken met vrienden en familie via Twitter en Facebook.

✔ Email en SMS je taken
Email en SMS je taken met naam van de taak, notitie en vervaldatum.

✔ Gemakkelijk taken invoeren
Landschap modus (breed toetsenbord) mogelijk voor het invoeren van taken, projecten, notities, contexten (locaties) en tags (markeringen).

✔ Logboek
Alle taken die gedaan zijn worden bewaard in je logboek en kunnen tegelijk worden verwijderd.

✔ Veeg om te verwijderen
Verwijder je projecten en taken door gemakkelijk te vegen van links naar rechts, of rechts naar links.

✔ Ondersteunt Dropbox synchronisatie
Je kan je gegevens delen of backuppen via Dropbox. Nadat de backup is opgeslagen, kan je vervolgens je gegevens herstellen na elke backup. Je kan deze service ook gebruiken om meerdere apparaten in sync te houden. Als je nog geen Dropbox account hebt, kan je direct een nieuw gratis account aanmaken in de app.

ONDERSTEUNING:
Als je een aanvraag hebt voor een nieuwe feature, stuur dan een mail via de feedback knop in de app of via de website.

VEREISTEN:
Do vereist iOS versie 4.0 of nieuwer.

Do - Takenplanner


Prijs: Gratis (alleen op 02-05-2011)
appcenter_4sterren

» DOWNLOADEN