Mijn iPhone of iPad wilt niet updaten

iphone updateWil je je iPhone of iPad updaten naar de nieuwe versie van iOS maar stuit je daarbij op problemen? Krijg je bijvoorbeed een foutmelding of waarschuwingsbericht? De meeste van deze fouten treden op omdat de computer oudere softwareversies heeft of geen verbinding kan maken met de server.

De onderstaande oplossingen kunnen mogelijk het probleem verhelpen. Volg de stappen in chronologische volgorde uit. Probeer na elke stap opnieuw te updaten.

1. Controleer of je verbonden bent met het internet

Om te kunnen updaten, moet je verbonden zijn met het internet. De software-update moet namelijk gedownload worden.

2. Werk iTunes bij

iTunes bijwerken naar de nieuwste versie kan het probleem ook verhelpen.

3. Werk het besturingssysteem bij

Wanneer je update vanaf iTunes in Mac OS X of Windows, update het besturingssysteem dan naar de nieuwste versie.

4. Koppel extra USB-apparaten los

Update vanaf een computer, koppel dan alleen je iPhone of iPad aan je computer en koppel andere apparaten via USB los.

5. Herstarten

Herstart je iPhone of iPad of herstart je computer als je vanaf je computer via iTunes wilt updaten. Ook iTunes opnieuw opstarten kan helpen.

Helpen de bovenstaande stappen niet? Raadpleeg dan de speciale support-pagina van Apple.

AppLimited.nl gebruikt cookies om jouw bezoek aan onze website gemakkelijker en aantrekkelijker te maken. Lees meer
Akkoord