- Gegevens
-
Probleemoplossingen
-
woensdag 11 augustus 2010

Welkom bij iLogs Quick Assist
Geschikt voor alle iPods
Het kan zijn dat er geen geluid meer uit je iPod komt. Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- Koppel de koptelefoon los en sluit hem weer aan. Controleer of de connector goed is aangesloten.
- Controleer of het volume misschien te laag staat.
- Mogelijk is het afspelen van muziek op de iPod onderbroken. Tik in het beginscherm op 'Muziek', tik op 'Huidige' en tik vervolgens op Play.
- Controleer of de volumebegrenzing is ingesteld. Tik vanuit het beginscherm op 'Instellingen' > 'iPod' > 'Volumebegrenzing'.
- Controleer of je de nieuwste versie van iTunes gebruikt (ga naar www.apple.com/nl/itunes) en of de laatste software op de iPod staat geinstalleerd.
- Als je de geluidsuitvoerpoort van het optionele dock gebruikt, controleer je of je de externe luidsprekers of de stereo-installatie hebt ingeschakeld en of deze apparatuur goed functioneert.
Indien de iPod na correcte uitvoering van deze iLogs Quick Assist nog steeds geen geluid geeft, raadt iLogs.nl je aan contact op te nemen met Apple voor verdere assistentie.
Belangrijk: iLogs Quick Assist dient alleen ter informatie. iLogs.nl is niet aansprakelijk voor schade aan producten. Neem hiervoor contact op met de verkoper van het betreffende product.