Het kan gebeuren dat de iPhone of iPod touch regelmatig niet meer reageert. Je kunt hierbij denken aan een applicatie die vastloopt of een iPhone of iPod touch die niet meer reageert op jouw handelingen.
Dit probleem heeft verschillende oorzaken. Door middel van verschillende oplossingen kan je het probleem verhelpen.
Start de iPhone/iPod touch opnieuw op
Houd de aan-/uitknop van de iPhone/iPod touch een paar seconden vast. Nadat het beeld van het apparaat zwart wordt, is de iPhone/iPod touch afgesloten. Vervolgens houd je de aan-/uitknop weer een aantal seconden vast totdat het Apple-logo op het scherm verschijnt. De iPhone/iPod touch wordt dan opnieuw opgestart.
Reageert de iPhone/iPod touch niet bij het indrukken van de aan-/uitknop, houd dan de aan-/uitknop en de thuisknop tegelijk enkele seconden vast. Het apparaat zou zich dan vanzelf opnieuw opstarten (het Apple-logo verschijnt op het beeld).
Laad de iPhone/iPod touch opnieuw op
Sluit het apparaat aan op je PC/Mac door middel van USB totdat de batterij in het ontgrendelscherm verschijnt. Wanneer de iPhone/iPod touch volledig is opgeladen, controleer je of het probleem is opgelost.
Werk de iPhone/iPod touch bij naar de nieuwste software
Sluit de iPhone/iPod touch aan op je PC/Mac en open iTunes. Ga naar je iPhone of iPod touch onder 'Apparaten' en klik op de knop 'Zoek naar update'.
Herstel de iPhone/iPod touch
In het geval dat de bovenstaande oplossingen niet werken, kan je de iPhone/iPod touch herstellen via iTunes. Ga naar je iPhone of iPod touch onder 'Apparaten' en klik op de knop 'Herstellen'.
Indien de iPod na correcte uitvoering van deze iLogs Quick Assist nog steeds niet reageert, raadt iLogs.nl je aan contact op te nemen met Apple voor verdere assistentie.
Belangrijk: iLogs Quick Assist dient alleen ter informatie. iLogs.nl is niet aansprakelijk voor schade aan producten. Neem hiervoor contact op met de verkoper van het betreffende product.