De iPad verschijnt niet in iTunes

ilogs_assist

Welkom bij iLogs Quick Assist

Geschikt voor iPad

ipad_itunesVerschijnt de iPad bij het aansluiten op je computer niet in iTunes? Los het probleem op met deze iLogs Quick Assist.


Dit probleem heeft verschillende oorzaken. Door middel van verschillende oplossingen kan je het probleem verhelpen.

  • De computer beschikt niet over het juiste besturingssysteem of beschikt over iTunes ouder dan versie 9.1.
  • Wanneer de iPad een lage batterijcapaciteit heeft, dien je deze eerst op te laden voordat je deze kan aansluiten op iTunes.
  • Controleer of alle USB-verbinden op de juiste manier zijn gemaakt.
  • Start de iPad opnieuw op en sluit hem vervolgens opnieuw op de computer aan.
  • Start de computer opnieuw op en sluit de iPad vervolgens opnieuw aan.
  • Installeer iTunes opnieuw of download de nieuwste versie.

Indien de iPod na correcte uitvoering van deze iLogs Quick Assist nog steeds niet reageert, raadt iLogs.nl je aan contact op te nemen met Apple voor verdere assistentie.

Belangrijk: iLogs Quick Assist dient alleen ter informatie. iLogs.nl is niet aansprakelijk voor schade aan producten. Neem hiervoor contact op met de verkoper van het betreffende product.

AppLimited.nl gebruikt cookies om jouw bezoek aan onze website gemakkelijker en aantrekkelijker te maken. Lees meer
Akkoord