Apps synchroniseren niet met iPad

ilogs_assist

Welkom bij iLogs Quick Assist

Geschikt voor iPad

appstoreStaan de in iTunes gedownloade apps na synchronisatie met je iPad niet op je apparaat? Dan worden de apps niet met je iPad gesynchroniseerd. Hieronder lees je waarom en wat je eraan kan doen.


Dit probleem heeft verschillende oorzaken. Door middel van verschillende oplossingen kan je het probleem verhelpen.

  • De app is niet compatibel met de iPad. Controleer de systeemeisen op de app-pagina in de App Store. Heb je een nieuwe softwareversie nodig? Update je iPad dan via iTunes naar de nieuwste software.
  • Download de app(s) vanaf je iPad via de App Store-app.
  • Controleer of er een update beschikbaar is voor de app. Zodra deze beschikbaar is, download deze dan.
  • Start de iPad opnieuw op. Synchroniseer opnieuw nadat het apparaat opnieuw is opgestart.

Indien de iPod na correcte uitvoering van deze iLogs Quick Assist nog steeds niet reageert, raadt iLogs.nl je aan contact op te nemen met Apple voor verdere assistentie.

Belangrijk: iLogs Quick Assist dient alleen ter informatie. iLogs.nl is niet aansprakelijk voor schade aan producten. Neem hiervoor contact op met de verkoper van het betreffende product.

AppLimited.nl gebruikt cookies om jouw bezoek aan onze website gemakkelijker en aantrekkelijker te maken. Lees meer
Akkoord