De iPod synchroniseert niet

De iPod synchroniseert nietituneslogo

ilogs_assist

Welkom bij iLogs Quick Assist

Geschikt voor alle iPods
Geschatte duur: 1 tot 15 minuten, afhankelijk van gekozen oplossing
Niveau: Gemiddeld

Lukt de synchronisatie van je iPod niet meer in iTunes? Wat moet je doen? Hieronder volgen de mogelijke oorzaken en natuurlijk de oplossingen.

  • Mogelijk moet de batterij van de iPod worden opgeladen. Sluit de iPod op je computer of op de lichtnetadapter aan om het apparaat op te laden. Als je iPod een tijdje aangesloten is geweest op je computer of lichtnetadapter, sluit je hem opnieuw aan op je computer en controleer je of de iPod nu wel synchroniseert in iTunes.
  • Koppel andere USB-apparaten los van je computer en sluit de iPod aan op een andere USB 2.0-poort van je computer (niet op het toetsenbord of apparaat dat op de computer is aangesloten).
  • Start de iPod opnieuw op.
  • Start de computer opnieuw op en sluit de iPod opnieuw op je computer aan.
  • Download en installeer (opnieuw) de nieuwste versie van iTunes vanaf www.apple.com/nl/itunes.
  • Voor pushaccounts controleer je of de iPod verbinding heeft gemaakt met een Wi-Fi-netwerk dat met het internet is verbonden.
AppLimited.nl gebruikt cookies om jouw bezoek aan onze website gemakkelijker en aantrekkelijker te maken. Lees meer
Akkoord